Number of the records: 1  

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kumar, Nirmalya - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 236 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-247-2439-3 (váz.)
    Expert
      Kotler, Philip, - Author of introduction
     marketing  strategický management
     příručky
    Call numberC 330.943
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 13.09.2024)C 330.943   

    Title statementMarketing jako strategie vedoucí k úspěchu / Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa]
    Main entry-name Kumar, Nirmalya (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada Publishing, 2008
    Phys.des.236 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2439-3 (váz.)
    National bibl. num.cnb001800854
    Edition Expert (Grada)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalMarketing as strategy
    Another responsib. Kotler, Philip, 1931- (Author of introduction)
    Subj. Headings marketing * strategický management
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , 339.138 , 005.21 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
    Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.