Number of the records: 1  

Mezinárodní marketingový management

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Berndt, Ralph, 1947- - Author
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2007 - viii, 360 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.)
    Business books Praxe manažera
      Fantapié Altobelli, Claudia - Author   Sander, Matthias - Author
     marketingový management  mezinárodní marketing
     příručky
    Call numberC 330.482
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Mezinárodní marketingový management
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 330.482   

    Title statementMezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová]
    Main entry-name Berndt, Ralph, 1947- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2007
    Phys.des.viii, 360 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-1641-8 (brož.)
    National bibl. num.cnb001757304
    Edition Business books (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    NotePřeloženo z němčiny. Obsahuje rejstřík
    OriginalInternationales Marketing-Management
    Another responsib. Fantapié Altobelli, Claudia (Author)
    Sander, Matthias (Author)
    Subj. Headings marketingový management * mezinárodní marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8:005 , 658.8:339.564 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Mezinárodní marketingový management
    Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit k využití tohoto potenciálu. Kniha, kterou držíte v ruce, se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového managementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu. Publikace je určena pro: marketingové manažery, studenty, řídící pracovníky obecně. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.