Number of the records: 1  

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Blažková, Martina, 1975- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2007 - 278 s.
    ISBN 978-80-247-1535-3
    Manažer
     marketingový management  malé a střední podnikání
     příručky
    Call numberC 327.025
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
    Title statementGrand reality : Brno a Jihomoravský kraj : časopis profesionálů na trhu nemovitostí, financování a realizací staveb : rodinné a obytné domy - byty - nebytové prostory - rekreační objekty - pozemky
    Year, No.Roč. 11, č. 7-8, rok 2015
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 327.025   

    Údaje o názvuMarketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy / Martina Blažková
    Záhlaví-jméno Blažková, Martina, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2007
    Fyz.popis278 s.
    ISBN978-80-247-1535-3
    Číslo nár. bibl.cnb001730084
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla marketingový management * malé a střední podnikání
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.114-022.54/.55 , 658.8:005 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
    Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti v knize najdou srozumitelné a čtivé vysvětlení principů a postupů marketingového řízení a plánování, vhodných zejména pro malé a střední firmy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.