Number of the records: 1  

Řízení jakosti a ochrana spotřebitele

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Veber, Jaromír, 1953- - Author
    2., aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2007 - 201 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-1782-1 (brož.)
    Management Manažer
     management jakosti  ochrana spotřebitele
     učebnice
    Call numberC 325.012
    Umístění 005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 325.012   

    Title statementŘízení jakosti a ochrana spotřebitele / Jaromír Veber a kolektiv
    Main entry-name Veber, Jaromír, 1953- (Author)
    Edition statement2., aktualiz. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2007
    Phys.des.201 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-1782-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb001699623
    Edition Management (Grada)
    Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings management jakosti - Česko * ochrana spotřebitele - Česko
    Form, Genre učebnice
    Conspect005 - Management. Řízení
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 005.6 , 366.5 , (437.3) , (075)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    Document kindBOOKS
    Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
    Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
    Druhé, aktualizované vydání praktické publikace nabízí nejnovější poznatky z oblasti jakosti, řízení jakosti a ochrany spotřebitele. Kniha obsahuje přehled nejdůležitější legislativy jakosti a přístupů zabezpečování jakosti ve smyslu norem ISO 9000 a ve smyslu TQM. Přibližuje nástroje a metody řízení jakosti od nástrojů a metod univerzálního použití přes metody používané při plánování jakosti a metody pro monitorování a zlepšování procesů až po metody hodnocení jakosti. Na závěr naznačuje směry, kterými se bude management jakosti ubírat v nejbližším období. Velmi cenné a kvalifikované informace ocení manažeři a specialisté malých, středních i velkých podniků, které chtějí zlepšit kvalitu svých výrobků a služeb, popřípadě zavést některý ze standardních přístupů zabezpečování jakosti. Kniha je dále určena studentům vysokých škol a středních a vyšších odborných škol i pro použití ve výuce na středních odborných učilištích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.