Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Věcné téma = "zdravotnický marketing"
  1. Lék jako modla : předpis na nežádoucí účinky a na smrt / John Virapen ; [překlad Andrea Leskotová].    Bratislava : Slovart-Print, c2011 . 169 s. . ISBN 978-80-8112-127-2 (brož.) - C 345.146
    Umístění: 615.1/.4 - Farmakologie. Léky. Zdravotnický materiál
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Marketing ve zdravotnictví / Juraj Borovský, Eva Smolková, Lenka Jakubův.    V Praze : České vysoké učení technické, 2011 . 98 s. il. ; . ISBN 978-80-01-04801-6 (brož.) - S 33.333
    Umístění: 614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  3. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení : příručka pro praxi / David Slouka.    Praha : Grada Publishing, 2017 . 144 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-0469-7 - C 373.817
    Umístění: 614 - Zdravotnictví. Lékařské organizace. Lékařská a ošetřovatelská etika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.