Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Věcné téma = "teritoriální marketing Česko"
  1. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel a kolektiv.    Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. il. (převážně barev.), mapy ; . ISBN 978-80-7380-320-9 (brož.) - C 349.716
    Umístění: 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Konference o regionálním cestovním ruchu Stop and Stay 2010 [elektronický zdroj] : konaná ... ve dnech 25.–26.3.2010 v Litoměřicích : recenzovaný sborník příspěvků / autor kolektiv autorů ; editor Petr Studnička, Martina Vrchotová.    Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2010 . 1 CD-ROM . ISBN 978-80-86578-99-6 (CDR) - CDK 489
    kniha
  3. Partnerství pro cestovní ruch na regionální úrovni / Karel Lacina.    Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007 . 200 s. . ISBN 978-80-7194-974-9 (brož.) - C 328.527
    Umístění: 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej.    [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 . 57 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) - B 52.884v1
    Umístění: 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.