Výsledky vyhledávání
- 30 dní pro občanský sektor : sborník dokumentů z celonárodní PR kampaně, 1. února - 2. března 2001 = 30 days for the civic sector : compilation of documents from the nation-wide PR campaign, February 1 - March 2, 2001. Praha : ICN, 2001 . 38 s. il. ; . ISBN 80-86423-03-4 - C 302.877
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Dopad komunikace regionální politiky EU na obyvatele ČR / Otakar Ďurďa. Praha : INESAN, 2017 . 49 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-905097-2-6 - C 377.321
Umístění: 659 - Propagace. Reklama - Důležitá je poctivost a pocit bezpečí : sebelepší kulturní nabídka turistům k rozhodnutí zdaleka nestačí / (hol). -- In: Českokrumlovské listy -- 2/33 (08.02.1995), s. 9.
- Efektivní komunikace představuje nejlevnější investice / František Vosecký. -- In: Odpadové fórum -- ISSN 1212-7779. -- Ročník 23, číslo 7-8 (2022), strana 20. Ilustrace
- Efektivní Public Relations a media relations / Pavel Pospíšil. Praha : Computer Press, 2002 . xvii, 153 s. . ISBN 80-7226-823-6 - C 307.941
Umístění: 659 - Propagace. Reklama - English for international and public relations / Michaela Jelínková. Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2014 . 107 s. il. ;
. ISBN 978-80-86747-35-4 (brož.) - B 54.222
Umístění: 811.111 - Angličtina - Fresh marketing : podnikání - management - public relations. Praha : Ambit Media, 2009-2011 . svazků . Roky odběru: 2009-11 . ISSN 1803-9197 , Čísla a Svazky
- Hodnocení komunikace regionální politiky EU / Otakar Ďurďa. Praha : INESAN, 2017 . 49 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-905097-3-3 - C 377.323
Umístění: 659 - Propagace. Reklama - Integrovaná komunikace korporací / Petr Němec. Praha : Oeconomica, 2006 . 168 s.
. ISBN 80-245-1027-8 (brož.) : - S 31.665
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 1 0/0 0 0