Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 14  
Váš dotaz: Věcné téma = "political marketing"
  1. Liberálně-konzervativní eseje : sborník prací Liberálně-konzervativní akademie 2003-2007 / [editor sborníku Ladislav Mrklas].    Praha : CEVRO - Liberálně-konzervativní akademie, 2007 . 279 s., [16] s. barev. obr. příl. il. ; . ISBN 978-80-86816-00-5 (brož.) - C 328.876
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  2. Mindf*ck : Cambridge Analytica a plán na zničení světa / Christopher Wylie ; z anglického originálu Mindf*ck ... přeložil Jan Klíma.    Praha : Argo : Dokořán, 2021 . 231 stran . ISBN 978-80-7363-768-2. ISBN 978-80-257-3530-5 - C 401.325
    Umístění: 32 - Politika, politologie
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 / Vratislav Kozák, Markéta Kozáková.    Zlín : VeRBuM, 2013 . 74 s. il., faksim. ; . ISBN 978-80-87500-40-8
    Umístění:

    Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
  4. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Netzwerktechnik : ihre Anwendung bei der Planung und Leitung der ideologischen Arbeit / Klaus Lenk.    Berlin : Verlag Junge Welt, 1969 . 41 s. il. - C 68.563
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  5. Politická komunikace : od res publica po public relations / Jan Křeček.    Praha : Grada, 2013 . 169 s. il. ; . ISBN 978-80-247-3536-8 (brož.) - C 353.360
    Umístění: 321 - Politologie. Formy politické organizace, státu
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  6. Politické kampaně, volby a politický marketing / sestavil Pavel Šaradín.    V Olomouci : Periplum, 2007 . 142 s. . ISBN 978-80-86624-36-5 (brož.) - C 333.661
    Umístění: 324 - Volby
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  7. Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček].    Brno : Barrister & Principal, 2006 . 203 s. il. ; . ISBN 80-7364-011-2 - C 321.505
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  8. Republika v exilu : inscenování československé vlády v Londýně za druhé světové války / Pavel Horák.    Praha : NLN, 2022 . 209 stran ilustrace, portréty, faksimile ; 20 cm . ISBN 978-80-7422-850-6 - C 409.349
    Umístění: 328 - Parlamentarismus. Vláda
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr10/000

  9. Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol..    Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 . 341 s. il. ; . ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) : - C 349.764
    Umístění: 32 - Politika, politologie
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  10. Volby v kapse : manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / Jaroslav Poláček.    Praha : Práh, 2022 . 78 stran barevné ilustrace, portréty, faksimile ; . ISBN 978-80-7252-958-2 - C 409.589
    Umístění: 324 - Volby
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.