Výsledky vyhledávání
- Aspekty čtenářství žáků druhého ročníku základní školy / Martina Fasnerová a kol.. Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2019 . 137 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-244-5610-2 - C 396.792
Umístění: 373.3 - Základní školství - Čeští žáci po deseti letech / Pražská skupina školní etnografie. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2004 . 241 s. il. ; . ISBN 80-7290-200-8 - B 45.985
Umístění: 373.3 - Základní školství - Integrovaná didaktická pracoviště : vyučovací prostředky, integrovaná didaktická pracoviště / Kučerka Daniel, Hrmo Roman, Ružinská Eva, Ručková Gabriela, Kučerková Monika, Noga Henryk, Krištofiaková Lucia. České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2019 . 281 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-7468-137-0 - C 388.008
Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzděláváníPobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 0 0/1 0 0 5.Interkulturní komunikační kompetence a její rozvíjení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Interkulturní komunikační kompetence a její rozvíjení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ / Jana Zerzová. Brno : Masarykova univerzita, 2012 . 246 s. il. ; . ISBN 978-80-210-5725-8 (brož.) - C 348.976
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Kdo jsme? : rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga = Who are we? : variety of roles of special educational needs teachers as perceived by special educational needs teachers / Karel Červenka, Věra Vojtová, Petra Röderová. Brno : Masarykova univerzita, 2021 . 97, 99 stran barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-280-0247-3 - C 413.617
Umístění: 376 - Speciální pedagogika - Mimočítanková četba a cíle literární výchovy na základní škole : podíl doporučené četby na dětském čtenářství = Non-mandatory reading and goals of literary education at elementary schools : proportion of recommended reading within the chidren's actual reading / Ivana Gejgušová. Ostrava : Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, 2011 . 142 s. barev. il. ; . ISBN 978-80-7464-013-1 (brož.) : - C 347.001
Umístění: 028 - Čtení. Čtenářství - Podpora žáků se specificky narušeným vývojem řeči / Barbora Bočková. Brno : Masarykova univerzita, 2011 . 165 s. il. ; . ISBN 978-80-210-5609-1 (brož.) - C 348.989
Umístění: 376 - Speciální pedagogika. Logopedie - Pohledy na diagnostiku školní připravenosti / Jitka Vítová, Martina Maněnová, Janet Wolf. Červený Kostelec : Pavel Mevart, 2021 . 130 stran ilustrace (některé barevné) ; . ISBN 978-80-7465-508-1 - C 405.723
Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání