Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Věcné téma = "marketingová komunikace Česko"
  1. Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě / Přemysl Průša.    Praha : Press21, [2019] . 218 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-907529-0-0 - C 388.703
    Umístění: 339.1 - Obchod obecně
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu / Ludvík Eger a kol..    Praha : Česká andragogická společnost, 2010 . 116 s. il. ; . ISBN 978-80-87306-07-9 - C 370.169
    Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Komunikující město / Věra Foretová, Miroslav Foret.    V Brně : Masarykova univerzita, 1996 . 107 s. . ISBN 80-210-1287-0

    Komunikující město
  4. Marketingové řízení malých a středních firem : s ohledem na marketingovou komunikaci v pivovarnickém odvětví / Monika Březinová.    V Českých Budějovicích : Nakladatelství Jihočeské univerzity, 2022 . 143 stran barevné ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-7394-871-9 - C 407.586
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  5. Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání / Vratislav Kozák, Věra Kozáková.    Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 . 92 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-87500-62-0
    Umístění:

    Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.