Výsledky vyhledávání
- 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová]. Brno : Computer Press, 2008 . xv, 277 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1911-2 (brož.) - C 332.306
Umístění: 316.6 - Sociální psychologie. Chování - Abeceda marketingu / Laurent Maruani ; [z francouzského originálu ... přeložili Zdeněk Mošna a Anna Krejzová]. Praha : Management Press, 1995 . 227 s. il. ; . ISBN 80-85603-95-0 - C 285.235
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Acta Sting : vědecký časopis. Brno : Akademie Sting, 2012-2013 . svazků . Roky odběru: 2012-13 . ISSN 1805-1391 , Čísla a Svazky
- AI marketing playbook : jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu / Ladislava Knihová. Praha : Grada Publishing, 2024 . 231 stran ilustrace . ISBN 978-80-271-5226-1 - C 419.562
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
Aktuálne predajné praktiky v systéme marketingového hospodárstva. [Žilina] : MASM, 1991 . 50 s. . ISBN 80-85348-03-9 - C 270.250
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0