Výsledky vyhledávání
- 30 dní pro občanský sektor : sborník dokumentů z celonárodní PR kampaně, 1. února - 2. března 2001 = 30 days for the civic sector : compilation of documents from the nation-wide PR campaign, February 1 - March 2, 2001. Praha : ICN, 2001 . 38 s. il. ; . ISBN 80-86423-03-4 - C 302.877
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Dopad komunikace regionální politiky EU na obyvatele ČR / Otakar Ďurďa. Praha : INESAN, 2017 . 49 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-905097-2-6 - C 377.321
Umístění: 659 - Propagace. Reklama - English for international and public relations / Michaela Jelínková. Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2014 . 107 s. il. ;
. ISBN 978-80-86747-35-4 (brož.) - B 54.222
Umístění: 811.111 - Angličtina - Firemní komunikace a řízení reputace / Vladimír Bystrov, Miloš Růžička. Brno : Masarykova univerzita, 2006 . 129 stran . ISBN 80-210-4104-8
- Fresh marketing : podnikání - management - public relations. Praha : Ambit Media, 2009-2011 . svazků . Roky odběru: 2009-11 . ISSN 1803-9197 , Čísla a Svazky
- Hodnocení komunikace regionální politiky EU / Otakar Ďurďa. Praha : INESAN, 2017 . 49 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-905097-3-3 - C 377.323
Umístění: 659 - Propagace. Reklama - Integrovaná komunikace korporací / Petr Němec. Praha : Oeconomica, 2006 . 168 s.
. ISBN 80-245-1027-8 (brož.) : - S 31.665
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 1 0/0 0 0 - Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat / Karel Havlík. Kolínec : AgAkcent, 2002 . 48 s. . ISBN 80-903093-3-X
- Jak plynul "Rok šumavských luk" / text Miroslav Černý ; foto: Martin Roučka, 5x Romana Roučková, archiv Správy. -- In: Šumava -- ISSN 0862-5166. -- Zima (2020), s. 4-5. Ilustrace