Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 75  
Váš dotaz: MDT+Konspekt = "^659.4^"
  1. 30 dní pro občanský sektor : sborník dokumentů z celonárodní PR kampaně, 1. února - 2. března 2001 = 30 days for the civic sector : compilation of documents from the nation-wide PR campaign, February 1 - March 2, 2001.    Praha : ICN, 2001 . 38 s. il. ; . ISBN 80-86423-03-4 - C 302.877
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  2. Dopad komunikace regionální politiky EU na obyvatele ČR / Otakar Ďurďa.    Praha : INESAN, 2017 . 49 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-905097-2-6 - C 377.321
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. English for international and public relations / Michaela Jelínková.    Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2014 . 107 s. il. ;
    . ISBN 978-80-86747-35-4 (brož.) - B 54.222
    Umístění: 811.111 - Angličtina
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Firemní komunikace a řízení reputace / Vladimír Bystrov, Miloš Růžička.    Brno : Masarykova univerzita, 2006 . 129 stran . ISBN 80-210-4104-8

    Firemní komunikace a řízení reputace
  5. Fresh marketing : podnikání - management - public relations.    Praha : Ambit Media, 2009-2011 .  svazků . Roky odběru: 2009-11 . ISSN 1803-9197 , Čísla a Svazky

    Fresh marketing
  6. Hodnocení komunikace regionální politiky EU / Otakar Ďurďa.    Praha : INESAN, 2017 . 49 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-905097-3-3 - C 377.323
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  7. Integrovaná komunikace korporací / Petr Němec.    Praha : Oeconomica, 2006 . 168 s.
    . ISBN 80-245-1027-8 (brož.) : - S 31.665
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  8. Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat / Karel Havlík.    Kolínec : AgAkcent, 2002 . 48 s. . ISBN 80-903093-3-X

    Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat
  9. Jak na média / Jan Pospíšil.    Kralice na Hané : Computer Media, 2011 . 119 s. . ISBN 978-80-7402-071-1 (brož.) - C 345.360
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  10. Jak plynul "Rok šumavských luk" / text Miroslav Černý ; foto: Martin Roučka, 5x Romana Roučková, archiv Správy.   -- In:  Šumava -- ISSN 0862-5166. -- Zima (2020), s. 4-5.  Ilustrace

    článek

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.