Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 33  
Váš dotaz: MDT+Konspekt = "^658.8:005.52^"
  1. Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík.    Zlín : Verbum, c2008 . 1 CD-ROM barev. ; . ISBN 978-80-904273-0-3 (CDR) - CDK 318
    počítačový soubor
  2. Komunikace s veřejností a ještě něco navíc-- : strategické plánování, marketing a marketingový výzkum, fundraising.    Praha : Spiralis, 2003 . 99 s. il. ; . ISBN 80-903015-3-3 - C 311.842
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa].    Praha : Academia, 2015 . 233 s. il. ; . ISBN 978-80-200-2365-0 - C 361.556
    Umístění: 366 - Ochrana spotřebitele
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Marketing research : measurement & method / Donald S. Tull, Del I. Hawkins.    New York : Macmillan, c1990 . xxii, 836 s. tab. . ISBN 0-02-421821-9 - C 283.075
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  5. Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík.    Zlín : VeRBuM, 2011 . 184 s. il. ; . ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.) - C 344.237
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  6. Marketingové řízení malých a středních firem : s ohledem na marketingovou komunikaci v pivovarnickém odvětví / Monika Březinová.    V Českých Budějovicích : Nakladatelství Jihočeské univerzity, 2022 . 143 stran barevné ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-7394-871-9 - C 407.586
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  7. Marketingový audit a kontrola / Jana Lyková.    Praha : Grada, 2000 . 117 stran . ISBN 80-7169-720-6 - C 299.028
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  8. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret.    Brno : Computer Press, 2008 . iv, 121 s. il. ; . ISBN 978-80-251-2183-2 (brož.) - C 337.567
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  9. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková.    Praha : Grada, 2003 . 159 s. il., potréty ; . ISBN 80-247-0385-8 - C 310.573
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  10. Marketingový výzkum / Jana Stávková, Jaroslav Dufek.    V Brně : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 1998 . 146 s. . ISBN 80-7157-330-2 - S 25.555
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.