Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 24  
Váš dotaz: MDT+Konspekt = "^658.8:005.21^"
  1. 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková].    Brno : BizBooks, 2013 . 208 s. il. ; . ISBN 978-80-265-0076-6 (váz.) - C 353.316
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví / Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák.    Zlín : VeRBuM, 2012 . 90 s. il. ; . ISBN 978-80-87500-29-3

    Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
  3. Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí / Philip Kotler, John A. Caslione ; [překlad Tomáš Juppa].    Brno : Computer Press, 2009 . 214 s. il. ; . ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.) - C 336.236
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích / Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková.    V Brně : Jan Melvil Publishing, 2019 . 325 stran barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-7555-084-2 - C 390.827
    Umístění: 316.77 - Interpersonální komunikace
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr00/012
    Neupřesněna1
    Celkem3

    Jak na sítě
  5. Marketing : destinace cestovního ruchu / Alžbeta Kiráľová.    Praha : Ekopress, 2003 . 173 s. il. ; . ISBN 80-86119-56-4 - C 402.406
    Umístění: 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  6. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň.    Praha : Oeconomica, 2009 . 180 s. il. ; . ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.) - C 338.163
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  7. Marketingová strategie podniku / Jan Tomek a kol..    Praha : Management Press, 1992 . 179 s. . ISBN 80-85603-03- 9 (brož.) - C 275.182
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  8. Marketingový plán na jednu stránku : nejrychlejší cesta k penězům / Allan Dib ; překlad Martin Šikýř.    Praha : Grada, 2020 . 214 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-2591-3 - C 393.105
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000
    Na Sadech dospělé10/000

  9. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv.    Praha : Grada Publishing, 2017 . 310 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-0419-2 - C 377.778
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  10. Odliš se nebo zemři : jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky / Jack Trout, Steve Rivkin ; [překlad Jana Hradská].    Praha : Grada Publishing, 2006 . 197 s. . ISBN 80-247-1301-2 - C 323.054
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.