Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Váš dotaz: MDT+Konspekt = "^316.346.2-053.6^"
  1. Bezva holka : [průvodce růžovým světem] / Lisa Clark ; [z anglického originálu ... přeložila Eva Pardoe].    V Praze : Slovart, 2010 . 197 s. barev. il. ; . ISBN 978-80-7391-471-4 (váz.) - C 341.424
    Umístění: 159.923 - Psychologie osobnosti
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Na Sadech dětské10/000

  2. Dívčí a chlapecká identita : vývoj a úskalí / Pavlína Janošová.    Praha : Grada Publishing, 2008 . 285 s. il. ; . ISBN 978-80-247-2284-9 (brož.) - C 331.889
    Umístění: 316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Dívkám o známosti / Stanislav Vavřina.    [S.l. : Petrinum, 19--] . 12 s. - P 18.739
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  4. Don't drink and-- avoid risky sex of your peers : the influence of alcohol consumption of opposite-gender peers on youth risky sexual behaviour / Filip Pertold.    Prague : CERGE-EI, 2010 . 27 s. . ISBN 978-80-7343-221-8 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.). ISBN 978-80-7344-211-8 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.) - C 341.194
    Umístění: 613.81 - Alkoholismus
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  5. Dopady známek na vysvědčení na životní rozhodnutí žáků / Miroslava Federičová.    Praha : Národohospodářský ústav AV ČR, v.v.i., 2019 . 28 stran barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-7344-480-8 - B 58.496
    Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  6. Gender gap in application to selective schools : are grades a good signal? / Miroslava Federičová.    Prague : CERGE-EI, 2015 . 45 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-7343-357-4. ISBN 978-80-7344-352-8 - C 366.768
    Umístění: 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  7. Genderově citlivá výchova: kde začít? : příručka pro vyučující základních a středních škol, vydaná v rámci projektu Rovné příležitosti v pedagogické praxi / [sestavili Anna Babanová a Jozef Miškolci].    Praha : Žába na prameni, 2007 . 151 s. il. (převážně barev.) ; . ISBN 978-80-239-8798-0 (brož.) - C 326.477
    Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  8. Holky a kluci : v čem je rozdíl? : a všechny další otázky na téma, jak zatočit s nejrozšířenějšími mýty / text: Géraldine Maincent ; ilustrace: Halfbob.    Praha : Svojtka & Co. nakladatelství, 2018 . 47 stran barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-256-2417-3 - C 385.708
    Umístění: 316.34 - Sociální diferenciace, společenské třídy
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr00/010
    Na Sadech dětské10/000

  9. Children left behind: self-confidence of pupils in competitive environments / Miroslava Federičová, Filip Pertold, Michael L. Smith.    Prague : CERGE-EI, 2016 . 30 stran . ISBN 978-80-7343-381-9. ISBN 978-80-7344-397-9 - C 372.683
    Umístění: 373 - Všeobecné vzdělávání
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  10. Jak být klukem : vše, co jste chtěli vědět o pubertě a báli jste se googlit / James Dawson ; z anglického originálu Being a boy ... přeložila Michala Marková ; ilustroval Spike Gerrell.    Praha : Argo, 2015 . 192 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-257-1581-9 - C 364.615
    Umístění: 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Na Sadech dětské10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.