1. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold.    Praha : Grada, 2006 . 159 s. . ISBN 80-247-1321-7. ISBN 978-80-247-6287-6
    Umístění:

    (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!
  2. Hodnocení  5/5, hodnoceno 1x
    10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka.    Praha : Management Press, 2001 . 158 s. . ISBN 80-7261-056-2 - Signatura : C 304.154
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka.    Praha : Management Press, 2006 . 158 s. . ISBN 80-7261-149-6

    10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
  4. 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec.    Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s. . ISBN 80-251-0325-0

    33 rad jak pečovat o zákazníka
  5. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [přeložila Alena Svozilová].    Praha : Grada, 2007 . 158 s. il. ; . ISBN 978-80-247-1814-9

    Aktivní CRM
  6. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL [sic?] Byron, Steve Broback ; [přeložil Jiří Hynek].    Praha : Grada, 2008 . xiv, 186 s. il. ; . ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) - Signatura : C 330.441
    Umístění: 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  7. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek].    Praha : Management Press, 2006 . 127 s. il. ; . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) - Signatura : C 336.597
    Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  8. 8.CRM

    CRM ... : "Customer Relationship Management ..." : the international scientific conference, ... Lázně Bohdaneč, Czech Republic : proceedings of the abstracts /.    Pardubice : University of Pardubice, [200-]- .  sv . Roky odběru: 2006- , Čísla a Svazky

    časopis
  9. 9.CRM

    CRM : řízení vztahů se zákazníky / Vít Chlebovský.    Brno : Computer Press, 2005 . vi, 190 s. il. ; 1 CD . ISBN 80-251-0798-1

    CRM
  10. Czechoslovakia : consumer strategies, consumption patterns and usatisfied market demands.    Prague : AISA, 1991 . 1 sv. (různé stránkování) il., mapy - Signatura : B 48.597
    Umístění: 33 - Ekonomie. Ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000