Výsledky vyhledávání
- The brand flip / stručný přehled od Martyho Neumeiera ; z anglického originálu The brand flip přeložil Roman Hájek. Praha : Anfas, spol. s.r.o., [2016] . 16 nečíslovaných stran, 140 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-906774-0-1 - C 370.779
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]. Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) - C 332.312
Umístění: - Chování spotřebitele a trendy na trhu vín v České republice a ve světě / Přemysl Průša. Praha : Press21, [2019] . 218 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-907529-0-0 - C 388.703
Umístění: 339.1 - Obchod obecně - Specifika marketingu luxusních značek / Květa Olšanová. Praha : Grada Publishing, 2023 . 163 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-3921-7 - C 417.951
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Strategické řízení značky / Kevin Lane Keller ; [přeložila Magda Pěnčiková]. Praha : Grada Publishing, 2007 . 796 s. il. ; . ISBN 978-80-247-1481-3 (váz.) - C 330.234
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Strategické řízení značky : případové studie / Marie Přibová, George Tesar a kolektiv. Praha : Professional Publishing, 2003 . 250 s. barev. il. ; . ISBN 80-86419-38-X