1. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold.    Praha : Grada, 2006 . 159 s. . ISBN 80-247-1321-7. ISBN 978-80-247-6287-6

    (Ne)spokojený zákazník - náš cíl
  2. 25 typů lidí : jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat / František Bělohlávek.    Praha : Grada, 2016 . 175 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-247-5872-5 - Signatura : C 369.597
    Umístění: 005 - Management
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervace
    Lidická00/010
    Vltava00/010

  3. 360stupňová zpětná vazba jako nástroj rozvoje lidí / Marián Kubeš, Ľubica Šebestová ; [překlad Antonín Petráň].    Praha : Grada, 2008 . 147 s. il. ; . ISBN 978-80-247-2314-3 - Signatura : C 330.000
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervace
    Lidická00/010

  4. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling.    Praha : Grada Publishing, 2003 . 192 s. il. ; . ISBN 80-247-0569-9 - Signatura : C 308.174
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervace
    Lidická10/000

  5. Analýza dat v manažerském rozhodování / Richard Hindls, Stanislava Hronová, Ilja Novák.    Praha : Grada Publishing, 1999 . 358 s. . ISBN 80-7169-255-7 - Signatura : C 296.558
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervace
    Lidická10/000

  6. Asertivita pro manažery / Dagmar Lahnerová.    Praha : Grada, 2009 . 160 s. il. ; . ISBN 978-80-247-2892-6. ISBN 978-80-247-6584-6

    Asertivita pro manažery
  7. B2B internetová tržiště : revoluce v obchodování mezi firmami / Arthur B. Sculley, W. William A. Woods ; [přeložili Václav Dolanský, Jan Procházka].    Praha : Grada Publishing, 2001 . 187 s. . ISBN 80-247-0081-6 - Signatura : C 301.295
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervace
    Lidická10/000

  8. Bezpečnost informací jako podmínka prosperity firmy / Danuše Rodryčová, Pavel Staša.    Praha : Grada Publishing, 2000 . 143 s. . ISBN 80-7169-144-5 - Signatura : C 297.624
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervace
    Lidická10/000

  9. Delegování jako způsob manažerského myšlení / Martin Cipro.    Praha : Grada, 2009 . 159 s. . ISBN 978-80-247-2945-9. ISBN 978-80-247-6586-0

    Delegování jako způsob manažerského myšlení
  10. Diagnostické metody v personalistice / Jaroslava Ester Evangelu.    Praha : Grada Publishing, c2009 . 176 s. il. ; . ISBN 978-80-247-2607-6 (brož.) - Signatura : C 332.839
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervace
    Lidická00/010

    Diagnostické metody v personalistice