15 typů lidí : jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat / František Bělohlávek.
Praha : Grada, 2010
. 121 s.
il. ;
. ISBN 978-80-247-3001-1 (brož.)
- C 338.056 Umístění:316.47 - Interpersonální vztahy. Partnerské vztahy
Komunikace a prezentace : umění mluvit, slyšet a rozumět / [Jiří Plamínek].
Praha : Grada, 2012
. 198 s.
il., 1 portrét ;
. ISBN 978-80-247-4484-1. ISBN 978-80-247-8274-4
- C 388.670 Umístění:316.77 - Interpersonální komunikace
Lektorské dovednosti : manuál úspěšného lektora / Olga Medlíková.
Praha : Grada, 2010
. 168 s.
il. ;
. ISBN 978-80-247-3236-7 (brož.)
- C 338.612 Umístění:37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
Přesvědčivá prezentace : špičkové rady, tipy a příklady / Olga Medlíková.
Praha : Grada, 2010
. 144 s.
il. ;
. ISBN 978-80-247-3455-2 (brož.)
- C 339.897 Umístění:
Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek.
Praha : Grada, 2012
. 215 s.
il., portréty, faksim. ;
. ISBN 978-80-247-3926-7 (brož.)
- C 346.606 Umístění:659 - Propagace. Reklama