Výsledky vyhledávání
- 7 principů masového marketingu : jak dostat dav na svou stranu / Mark Earls ; [překlad Veronika Klimešová]. Brno : Computer Press, 2008 . xv, 277 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1911-2 (brož.) - C 332.306
Umístění: 316.6 - Sociální psychologie. Chování - The brand flip / stručný přehled od Martyho Neumeiera ; z anglického originálu The brand flip přeložil Roman Hájek. Praha : Anfas, spol. s.r.o., [2016] . 16 nečíslovaných stran, 140 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-906774-0-1 - C 370.779
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
Color and, und, et communication / Jean-Paul Favre ; André November. Zürich : ABC Verlag, 1979 . 167 s. il. ; . ISBN 3-85504-056-7 - B 26.231
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 1 0/0 0 0 - E-Marketing II. : marketingová komunikace na internetu, elektronické obchodování / Martina Steinová, Miluše Hluchníková, Michal Přádka. Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003 . 107 s. il. ; . ISBN 80-248-0351-8 - S 29.731
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 1 0/0 0 0 - Euromarketing : učební text / Jaroslav Světlík. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2003 . 158 s. . ISBN 80-7318-144-4