Výsledky vyhledávání
- Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví / Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák. Zlín : VeRBuM, 2012 . 90 s. il. ; . ISBN 978-80-87500-29-3
- Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen. Praha : Grada, 2003 . 110 s. il. ; . ISBN 80-247-0413-7
- Marketing & management / Heribert Meffert ; [z německých originálů přeložili Gustav Tomek a Věra Vávrová]. Praha : Grada, 1996 . 551 s. il. ; . ISBN 80-7169-329-4 - C 288.081
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň. Praha : Oeconomica, 2009 . 180 s. il. ; . ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.) - C 338.163
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Marketingová strategie podniku / Jan Tomek a kol.. Praha : Management Press, 1992 . 179 s. . ISBN 80-85603-03- 9 (brož.) - C 275.182
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Marketingový plán na jednu stránku : nejrychlejší cesta k penězům / Allan Dib ; překlad Martin Šikýř. Praha : Grada, 2020 . 214 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-2591-3 - C 393.105
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika