Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 38  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth v0019627^"
  1. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka.    Praha : Management Press, 2001 . 158 s. . ISBN 80-7261-056-2 - C 304.154
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling.    Praha : Grada, 2003 . 192 s. il. ; . ISBN 80-247-0569-9 - C 308.174
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL [sic?] Byron, Steve Broback ; [přeložil Jiří Hynek].    Praha : Grada, 2008 . xiv, 186 s. il. ; . ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) - C 330.441
    Umístění: 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek].    Praha : Management Press, 2006 . 127 s. il. ; . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) - C 336.597
    Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  5. CRM ... : "Customer Relationship Management ..." : the international scientific conference, ... Lázně Bohdaneč, Czech Republic : proceedings of the abstracts /.    Pardubice : University of Pardubice, [200-]- .  sv . Roky odběru: 2006- , Čísla a Svazky

    časopis
  6. Czechoslovakia : consumer strategies, consumption patterns and usatisfied market demands.    Prague : AISA, 1991 . 1 sv. (různé stránkování) il., mapy - B 48.597
    Umístění: 33 - Ekonomie. Ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  7. Dodávatelia a zákazníci podnikateľa / sprac. Oršula, Pichrt.    Praha : Profjur, 1991 . 16 s.

    Dodávatelia a zákazníci podnikateľa
  8. Fair play : 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017.    [Praha] : KPMG Česká republika, s.r.o., [2017] . 101 stran barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-270-2733-0 - C 375.238
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  9. The head problem : the organizational significance of segmentation in head development / Tim J. Horder, Robert Presley and Jaroslav Slípka.    Prague : Karolinum, 2010 . 165 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-246-1760-2 (brož.) - C 341.710
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  10. Chování podnikatelských subjektů na trhu a jeho vnímání zákazníkem : sborník příspěvků / Lenka Čechurová (ed.).    Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2012 . 105 s. il., mapy ; . ISBN 978-80-261-0171-0 (brož.) - C 351.161
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.