Výsledky vyhledávání
- (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold. Praha : Grada, 2006 . 159 s. . ISBN 80-247-1321-7. ISBN 978-80-247-6287-6
Umístění: - 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka. Praha : Management Press, 2006 . 158 s. . ISBN 80-7261-149-6
- 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec. Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s. . ISBN 80-251-0325-0
- Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [přeložila Alena Svozilová]. Praha : Grada, 2007 . 158 s. il. ; . ISBN 978-80-247-1814-9
- Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling. Praha : Grada, 2003 . 192 s. il. ; . ISBN 80-247-0569-9 - Signatura : C 308.174
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL [sic?] Byron, Steve Broback ; [přeložil Jiří Hynek]. Praha : Grada, 2008 . xiv, 186 s. il. ; . ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) - Signatura : C 330.441
Umístění: 004.9 - Počítačové aplikace. Grafika. Hry 8.Buzz
Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek]. Praha : Management Press, 2006 . 127 s. il. ; . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) - Signatura : C 336.597
Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management9.CRM
CRM ... : "Customer Relationship Management ..." : the international scientific conference, ... Lázně Bohdaneč, Czech Republic : proceedings of the abstracts /. Pardubice : University of Pardubice, [200-]- . sv . Roky odběru: 2006- , Čísla a Svazky10.CRM
CRM : řízení vztahů se zákazníky / Vít Chlebovský. Brno : Computer Press, 2005 . vi, 190 s. il. ; 1 CD . ISBN 80-251-0798-1