1. Liberálně-konzervativní eseje : sborník prací Liberálně-konzervativní akademie 2003-2007 / [editor sborníku Ladislav Mrklas].    Praha : CEVRO - Liberálně-konzervativní akademie, 2007 . 279 s., [16] s. barev. obr. příl. il. ; . ISBN 978-80-86816-00-5 (brož.) - Signatura : C 328.876
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  2. Hodnocení  4.6/5, hodnoceno 5x
    Mindf*ck : Cambridge Analytica a plán na zničení světa / Christopher Wylie ; z anglického originálu Mindf*ck ... přeložil Jan Klíma.    Praha : Argo : Dokořán, 2021 . 231 stran . ISBN 978-80-7363-768-2. ISBN 978-80-257-3530-5 - Signatura : C 401.325
    Umístění: 32 - Politika, politologie
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad01/000
    Neupřesněna1
    Celkem1

  3. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Netzwerktechnik : ihre Anwendung bei der Planung und Leitung der ideologischen Arbeit / Klaus Lenk.    Berlin : Verlag Junge Welt, 1969 . 41 s. il. - Signatura : C 68.563
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  4. Hodnocení  3.5/5, hodnoceno 2x
    Politická komunikace : od res publica po public relations / Jan Křeček.    Praha : Grada, 2013 . 169 s. il. ; . ISBN 978-80-247-3536-8 (brož.) - Signatura : C 353.360
    Umístění: 321 - Politologie. Formy politické organizace, státu
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  5. Politické kampaně, volby a politický marketing / sestavil Pavel Šaradín.    V Olomouci : Periplum, 2007 . 142 s. . ISBN 978-80-86624-36-5 (brož.) - Signatura : C 333.661
    Umístění: 324 - Volby
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  6. Hodnocení  3/5, hodnoceno 2x
    Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček].    Brno : Barrister & Principal, 2006 . 203 s. il. ; . ISBN 80-7364-011-2 - Signatura : C 321.505
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  7. Slovník politického managementu a volebního marketingu / Jan Kubáček.    Praha : Grada, 2012 . 103 s. il., portréty ; . ISBN 978-80-247-4013-3. ISBN 978-80-247-8179-2
    Umístění:

    Slovník politického managementu a volebního marketingu
  8. Hodnocení  5/5, hodnoceno 1x
    Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol..    Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 . 341 s. il. ; . ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) : - Signatura : C 349.764
    Umístění: 32 - Politika, politologie
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  9. Volební kampaně 2013 : Pavel Šíma, Marcela Králiková a kolektiv.    Brno : Barrister & Principal, 2014 . 237 s., [30] s. obr. příl. il. (převážně barev.), portréty ; 1 plakát (1 složený l.) . ISBN 978-80-7485-026-4 (brož.) : - Signatura : C 358.969
    Umístění: 324 - Volby
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  10. Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová.    Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2013 . 264 s. il., portréty ; . ISBN 978-80-7419-158-9 (brož.) - Signatura : C 359.799
    Umístění: 324 - Volby
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000