Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 22  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth m0180907^"
  1. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2014 . 289 s. il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; . ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.) - C 355.919
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr00/010

  2. Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2011 . 356 s. il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; . ISBN 978-80-247-3528-3 (váz.) - C 342.135
    Umístění: 366 - Ochrana spotřebitele
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr00/010

  3. Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš].    Praha : Grada, 2009 . 190 s. barev. il. ; . ISBN 978-80-247-2790-5 - C 334.454
    Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu / Karel Voříšek, Jitka Vysekalová.    Praha : Grada Publishing, 2015 . 218 s. il., portréty ; . ISBN 978-80-247-5385-0 - C 361.985
    Umístění: 316.77 - Interpersonální komunikace
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  5. Marketing : pro střední školy a vyšší odborné školy / Jitka Vysekalová ... [et al.].    Praha : Fortuna, 2006 . 247 s. il. ; . ISBN 80-7168-979-3 (brož.) - C 327.489
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  6. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Oldřich Lipský : cesta za humorem / Jitka Vysekalová.    Praha : Československý filmový ústav, 1984 . 34 s. il., portréty ; - P 18.049
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/100

  7. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2012 . 324 s. il. (převážně barev.) ; . ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.) - C 348.156
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  8. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková.    Praha : Grada, 2001 . 221 s. barev. il. ; . ISBN 80-247-9067-X - C 300.409
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  9. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada Publishing, 2023 . 360 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-271-3654-4 - C 413.115
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr00/010

  10. Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková.    Praha : Grada Publishing, 2002 . 264 s. il. . ISBN 80-247-0402-1 - C 307.671
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.