Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 20  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth m0043802^"
  1. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    A co trh ? : principy komunikace, marketingu a public relations pro podnikání.    Brno : Masarykova univerzita, 1993 . 104 s. . ISBN 80-210-0754-0 - C 278.112
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  2. Cestovní ruch / Miroslav Foret, Jana Turčínková.    V Brně : Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 2005 . 106 s. il. ; . ISBN 80-7157-838-X - S 31.695
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  3. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka.    Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s. . ISBN 80-7226-203-3

    Evropské marketingové prostředí
  4. Export a marketing na zahraničních trzích / Robert W. Pricer, Miroslav Foret.    Brno : Centrum rozvoje malého podnikání České republiky : Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 1996 . 121 s. . ISBN 80-210-1241-2

    Export a marketing na zahraničních trzích
  5. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Hodnoty, hodnocení a světový názor v populární hudbě : (společenské souvislosti).    Praha : Horizont, 1988 . 79 s. - C 261.933
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  6. Jak komunikovat se zákazníkem : co a jak chci sdělit, jakou cestou, příklady z českého prostředí / Miroslav Foret.    Praha : Computer Press, 2000 . 200 s. il. ; . ISBN 80-7226-301-3

    Jak komunikovat se zákazníkem
  7. Komunikace s veřejností / Miroslav Foret ; [jazyková úprava Václava Perglerová].    Brno : Masarykova univerzita, 1994 . 206 s. . ISBN 80-210-1034-7 - C 284.181
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  8. Komunikující město / Věra Foretová, Miroslav Foret.    V Brně : Masarykova univerzita, 1996 . 107 s. . ISBN 80-210-1287-0

    Komunikující město
  9. Marketing : distanční studijní opora / Miroslav Foret ... [et al.].    Brno : Masarykova univerzita, 2004 . 166 s. il. ; . ISBN 80-210-3500-5 (brož.) - S 31.931
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  10. Marketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek.    Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s. il. ;
    . ISBN 80-251-0790-6 (brož.) - C 325.832
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100
    Na Sadech dospělé10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.