Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth 0171365^"
  1. Filozofický dialog jako cesta k prevenci násilí : teorie a metodika, aktivity pro rozvoj myšlení / Petr Bauman.    České Budějovice : Teologická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, Centrum filozofie pro děti, 2013 . 196 s. . ISBN 978-80-7394-412-4 (brož.) - C 354.225
    Umístění: 364.63 - Zneužívání. Týrání. Šikana
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Čtyři Dvory10/000
    Lidická00/100

  2. Jihočeská univerzita má kompletní vedení / (lim).   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 27, č. 100 (29.04.2016), s. 14. 

    článek
  3. Kritické a tvořivé myšlení: není to málo? : rozvoj myšlení ve filosofických, teologických, psychologických a pedagogických souvislostech / Petr Bauman (ed.).    České Budějovice : Teologická fakulta Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, Centrum filozofie pro děti, 2013 . 247 s. il. ; . ISBN 978-80-7394-432-2 (brož.) - C 354.241
    Umístění: 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Čtyři Dvory10/000
    Lidická00/100

  4. Metodická pomůcka ke zpracování závěrečných prací : doporučení k prevenci plagiátorství a jiného neetického jednání při zpracování závěrečných prací / Tomáš Veber, Petr Bauman.    České Budějovice : Nakladatelství Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, 2020 . 44 stran . ISBN 978-80-7394-827-6 - C 398.417
    Umístění: 378 - Vysoké školství
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  5. Úspěšnost studentů kombinovaného a prezenčního studia je srovnatelná : možnost studovat při zaměstnání využívají lidé různých věkových kategorií / (kam) ; foto: archiv JU.   -- In:  Českobudějovický deník -- ISSN 1802-0798. -- Č. 52 (02.03.2018), s. 11.  Ilustrace

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.