Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth 0140556^"
  1. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel a kolektiv.    Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. il. (převážně barev.), mapy ; . ISBN 978-80-7380-320-9 (brož.) - C 349.716
    Umístění: 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Lokální a regionální rozvoj. Část 2., Politika ekonomické a sociální soudržnosti EU / Petr Rumpel.    Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 . 67 s.
    . ISBN 80-7042-878-3

    Lokální a regionální rozvoj
  3. Lokální a regionální rozvoj v kontextu přistoupení České republiky k Evropské unii. Část 1. / Petr Rumpel.    Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 . 53 s.
    . ISBN 80-7042-876-7

    Lokální a regionální rozvoj v kontextu přistoupení České republiky k Evropské unii
  4. Politická geografie / Vladimír Baar, Petr Rumpel, Petr Šindler.    Ostrava : Ostravská univerzita, 1996 . 91 s.
    . ISBN 80-7042-737-X

    Politická geografie
  5. Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej.    [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 . 57 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) - B 52.884v1
    Umístění: 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  6. Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel.    Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 . 57 s.
    . ISBN 80-7042-957-7

    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.