Výsledky vyhledávání
- Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel a kolektiv. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. il. (převážně barev.), mapy ; . ISBN 978-80-7380-320-9 (brož.) - C 349.716
Umístění: 332 - Regionální ekonomika - Lokální a regionální rozvoj. Část 2., Politika ekonomické a sociální soudržnosti EU / Petr Rumpel. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 . 67 s.
. ISBN 80-7042-878-3 - Lokální a regionální rozvoj v kontextu přistoupení České republiky k Evropské unii. Část 1. / Petr Rumpel. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 . 53 s.
. ISBN 80-7042-876-7 - Politická geografie / Vladimír Baar, Petr Rumpel, Petr Šindler. Ostrava : Ostravská univerzita, 1996 . 91 s.
. ISBN 80-7042-737-X - Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej. [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 . 57 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) - B 52.884v1
Umístění: 332 - Regionální ekonomikaPobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 . 57 s.
. ISBN 80-7042-957-7