Výsledky vyhledávání
- AI marketing playbook : jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu / Ladislava Knihová. Praha : Grada Publishing, 2024 . 231 stran ilustrace . ISBN 978-80-271-5226-1 - C 419.562
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - AIT '96 : artificial intelligence technique : the third international workshop, Brno, September 9-11, 1996 / [organized by Technical University of Brno, Faculty of Electrical Engineering and Computer Science] ; Jan Žižka (editor). Brno : PC-DIR, 1996 . vi, 194 s. il. ; . ISBN 80-85895-07-2 - C 288.562
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - BIG DATA a umělá inteligence pro manažery : praktický návod, jak držet krok s dobou v 21. století. . 168 . ISBN 9990003452498. ISBN 9788090822641. ISBN 9788090822634
Umístění: - Budoucnost nepráce : ovládněte AI, získejte superschopnosti, vydělávejte víc a žijte podle vlastních pravidel / Filip Dřímalka. [Brno] : Nowork.ai Publishing, [2023] . 239 stran barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-11-03715-4 - C 418.707
Umístění: 004.8 - Umělá inteligence - Computerdenken : des Kaisers neue Kleider, oder, Die Debatte um Künstliche Intelligenz, Bewußtsein und die Gesetze der Physik / Roger Penrose ; mit einem Vorwort von Martin Gardner und einem Vorwort zur deutschen Ausgabe von Dieter Wandschneider ; aus dem Englischen übersetzt von Michael Springer. Heidelberg : Spektrum der Wissenschaft, 1991 . 454 s. il. . ISBN 3-89330-708-7 - C 305.223
Umístění: 004.8 - Umělá inteligencePobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0