Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 78  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^cbvk_us_auth v0018364 xkni^"
  1. 30 dní pro občanský sektor : sborník dokumentů z celonárodní PR kampaně, 1. února - 2. března 2001 = 30 days for the civic sector : compilation of documents from the nation-wide PR campaign, February 1 - March 2, 2001.    Praha : ICN, 2001 . 38 s. il. ; . ISBN 80-86423-03-4 - C 302.877
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  2. Dopad komunikace regionální politiky EU na obyvatele ČR / Otakar Ďurďa.    Praha : INESAN, 2017 . 49 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-905097-2-6 - C 377.321
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Efektivní Public Relations a media relations / Pavel Pospíšil.    Praha : Computer Press, 2002 . xvii, 153 s. . ISBN 80-7226-823-6 - C 307.941
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr20/000

  4. English for international and public relations / Michaela Jelínková.    Praha : Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2014 . 107 s. il. ;
    . ISBN 978-80-86747-35-4 (brož.) - B 54.222
    Umístění: 811.111 - Angličtina
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  5. Hodnocení komunikace regionální politiky EU / Otakar Ďurďa.    Praha : INESAN, 2017 . 49 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-905097-3-3 - C 377.323
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  6. Integrovaná komunikace korporací / Petr Němec.    Praha : Oeconomica, 2006 . 168 s.
    . ISBN 80-245-1027-8 (brož.) : - S 31.665
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  7. Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat / Karel Havlík.    Kolínec : AgAkcent, 2002 . 48 s. . ISBN 80-903093-3-X

    Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat
  8. Jak na média / Jan Pospíšil.    Kralice na Hané : Computer Media, 2011 . 119 s. . ISBN 978-80-7402-071-1 (brož.) - C 345.360
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  9. Jak účinně oslovit média : media relations v podnikání, správě, kultuře i neziskovém sektoru / Jan Tomandl.    Brno : Computer Press, 2011 . 296 s. il. ; . ISBN 978-80-251-3457-3 (brož.) - C 344.644
    Umístění: 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  10. Jak vyhledávat zájemce o náhradní rodinnou péči : příklady dobré praxe / Lukáš Talpa.    Praha : Ministerstvo práce a sociálních věcí, 2019 . 57 stran ilustrace (převážně barevné), mapy ; . ISBN 978-80-7421-180-5 - C 389.385
    Umístění: 364 - Sociální zabezpečení. Sociální pomoc. Náhradní rodinná péče
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.