Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^cbvk_us_auth v0012170 xkni^"
  1. Marketingový audit a kontrola / Jana Lyková.    Praha : Grada, 2000 . 117 stran . ISBN 80-7169-720-6 - C 299.028
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Spotřební chování a segmentace trhu / Jan Koudelka.    Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006 . 227 s. . ISBN 80-86730-01-8 (brož.) - S 31.963
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.