Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 1  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^cbvk_us_auth 0147331 xkni^"
  1. Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol..    Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 . 341 s. il. ; . ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) : - C 349.764
    Umístění: 32 - Politika, politologie
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

    Main entry-name
    Falout, Jiří (Author)
    Source document
    Právo - Jižní Čechy. -- 14/31 (06.02.2004), s. Jižní Čechy : [příloha], s. 13.


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.