Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Věcné téma = "vliv médií Česko"
  1. Nevěřme báchorkám : (1+)50 soudobých mýtů / Martin Daneš.    Praha : Votobia, 2003 . 123 s. . ISBN 80-7220-140-9

    Nevěřme báchorkám
  2. Veřejná a mediální agenda: komparativní analýza tematizace veřejné sféry / Markéta Škodová, Vlastimil Nečas (eds.) ; [autorský kolektiv Jan Červenka ... et al.].    Praha : Professional Publishing, 2009 . 148 s. il. ; . ISBN 978-80-7431-009-6 - C 338.346
    Umístění: 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty / Lenka Harantová.    Zlín : VeRBuM, 2014 . 154 s. il. ; . ISBN 978-80-87500-52-1
    Umístění:

    Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.