Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth v0012689^"
  1. Export a marketing na zahraničních trzích / Robert W. Pricer, Miroslav Foret.    Brno : Centrum rozvoje malého podnikání České republiky : Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 1996 . 121 s. . ISBN 80-210-1241-2

    Export a marketing na zahraničních trzích
  2. Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu / Hana Machková.    V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 . 41 s. il. ;
    . ISBN 80-245-0209-7 - C 302.586
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad20/000

  3. International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv.    V Praze : Oeconomica, 2010 . 191 s. il. ; . ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) : - C 346.026
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Marketing management II [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Marie Slabá, Gabriela Švejdová.    České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 . 1 CD-ROM barev. ; . ISBN 978-80-87278-74-1 - CDK 527
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  5. Mezinárodní marketing / Ernest Kulhavy ; Překlad [z němčiny] Dagmar Petrová-Skalková.    Praha : Babtext, 1992 . 284 s. il. ; . ISBN 80-901444-0-3 - C 276.067
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  6. Mezinárodní marketing / Hana Machková, Martin Machek.    Praha : Grada Publishing, 2021 . 208 stran ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-271-3006-1 - C 405.011
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  7. Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání / Hana Machková.    Praha : Grada Publishing, 2006 . 205 s. il. ; . ISBN 80-247-1678-X - C 322.229
    Umístění: 339.5 - Zahraniční obchod. Cla
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  8. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová].    Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) - C 330.482
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  9. Mezinárodní obchod a marketing / Hana Machková, Alexej Sato, Miroslava Zamykalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2002 . 266 s. il. ; . ISBN 80-247-0364-5 - C 306.038
    Umístění: 339.5 - Zahraniční obchod. Cla
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr10/000

  10. Mohou malé firmy operovat v zahraničí? : co je potřeba pro to udělat / Vojtěch Koráb, ... [et al.].    V Brně : PC-DIR Real, 2000 . 100 s. il. ; . ISBN 80-214-1701-3

    Mohou malé firmy operovat v zahraničí?

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.