Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Věcné téma = "marketingový výzkum Česko"
  1. Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík.    Zlín : Verbum, c2008 . 1 CD-ROM barev. ; . ISBN 978-80-904273-0-3 (CDR) - CDK 318
    počítačový soubor
  2. Marketingové řízení malých a středních firem : s ohledem na marketingovou komunikaci v pivovarnickém odvětví / Monika Březinová.    V Českých Budějovicích : Nakladatelství Jihočeské univerzity, 2022 . 143 stran barevné ilustrace, mapy ; . ISBN 978-80-7394-871-9 - C 407.586
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.