Výsledky vyhledávání
- Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka. Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s. . ISBN 80-7226-203-3
- Marketing pro evropský trh / Jaroslav Světlík. Praha : Grada, 2003 . 272 s. barev. il. ; . ISBN 80-247-0422-6 - C 311.610
Umístění: 339.1 - Obchod obecně - Marketing v EU : distanční opora / Alena Klapalová. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2004 . 148, [6] s. . ISBN 80-210-3408-4 (brož.) - S 32.100
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 1 0/0 0 0 - Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 / Vratislav Kozák, Markéta Kozáková. Zlín : VeRBuM, 2013 . 74 s. il., faksim. ; . ISBN 978-80-87500-40-8
Umístění: