Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Věcné téma = "marketing země Evropské unie"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka.    Praha : Computer Press, 1999 . ix, 100 s. . ISBN 80-7226-203-3

    Evropské marketingové prostředí
  2. Marketing pro evropský trh / Jaroslav Světlík.    Praha : Grada, 2003 . 272 s. barev. il. ; . ISBN 80-247-0422-6 - C 311.610
    Umístění: 339.1 - Obchod obecně
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Marketing v EU : distanční opora / Alena Klapalová.    Brno: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2004 . 148, [6] s. . ISBN 80-210-3408-4 (brož.) - S 32.100
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  4. Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 / Vratislav Kozák, Markéta Kozáková.    Zlín : VeRBuM, 2013 . 74 s. il., faksim. ; . ISBN 978-80-87500-40-8
    Umístění:

    Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.