Výsledky vyhledávání
- Česká cesta k zákazníkům : (strategie spotřebního trhu potravin) / [editor Ladislav Skořepa]. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2006 . 109 s. il. ; . ISBN 80-86708-28-4 (brož.) - C 324.767
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 0 0/1 0 0 - Duše národa / Marek Prchal. [Česko] : Duše národa, 2024 . 422 stran . ISBN 978-80-11-04277-6 - C 420.907
Umístění: 323.2 - Stát a občané. Revoluce. Povstání. Odboj. Politická agitace - Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel a kolektiv. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. il. (převážně barev.), mapy ; . ISBN 978-80-7380-320-9 (brož.) - C 349.716
Umístění: 332 - Regionální ekonomika - Konference o regionálním cestovním ruchu Stop and Stay 2010 [elektronický zdroj] : konaná ... ve dnech 25.–26.3.2010 v Litoměřicích : recenzovaný sborník příspěvků / autor kolektiv autorů ; editor Petr Studnička, Martina Vrchotová. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2010 . 1 CD-ROM . ISBN 978-80-86578-99-6 (CDR) - CDK 489
- Kultura aktivního stárnutí na rozcestí / Helena Kolibová a kol.. Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2013 . 108 s. il. (převážně barev.) ; . ISBN 978-80-7248-884-1 (brož.) - C 355.117
Umístění: 316.72/.75 - Životní styl. Každodenní život. Hodnoty - Partnerství pro cestovní ruch na regionální úrovni / Karel Lacina. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007 . 200 s. . ISBN 978-80-7194-974-9 (brož.) - C 328.527
Umístění: 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch - Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej. [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 . 57 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) - B 52.884v1
Umístění: 332 - Regionální ekonomikaPobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Reklama & marketing : ročenka. Praha : Dimar, 1994-1997 . 4 sv. , Čísla a Svazky
- Volby v kapse : manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / Jaroslav Poláček. Praha : Práh, 2022 . 78 stran barevné ilustrace, portréty, faksimile ; . ISBN 978-80-7252-958-2 - C 409.589
Umístění: 324 - Volby - Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová. Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2013 . 264 s. il., portréty ; . ISBN 978-80-7419-158-9 (brož.) - C 359.799
Umístění: 324 - Volby