Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Věcné téma = "marketing Česko"
  1. Česká cesta k zákazníkům : (strategie spotřebního trhu potravin) / [editor Ladislav Skořepa].    České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2006 . 109 s. il. ; . ISBN 80-86708-28-4 (brož.) - C 324.767
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  2. Duše národa / Marek Prchal.    [Česko] : Duše národa, 2024 . 422 stran . ISBN 978-80-11-04277-6 - C 420.907
    Umístění: 323.2 - Stát a občané. Revoluce. Povstání. Odboj. Politická agitace
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Čtyři Dvory00/010
    Lidická volný výběr00/011
    Celkem1

  3. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel a kolektiv.    Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. il. (převážně barev.), mapy ; . ISBN 978-80-7380-320-9 (brož.) - C 349.716
    Umístění: 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Konference o regionálním cestovním ruchu Stop and Stay 2010 [elektronický zdroj] : konaná ... ve dnech 25.–26.3.2010 v Litoměřicích : recenzovaný sborník příspěvků / autor kolektiv autorů ; editor Petr Studnička, Martina Vrchotová.    Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2010 . 1 CD-ROM . ISBN 978-80-86578-99-6 (CDR) - CDK 489
    kniha
  5. Kultura aktivního stárnutí na rozcestí / Helena Kolibová a kol..    Opava : Slezská univerzita v Opavě, 2013 . 108 s. il. (převážně barev.) ; . ISBN 978-80-7248-884-1 (brož.) - C 355.117
    Umístění: 316.72/.75 - Životní styl. Každodenní život. Hodnoty
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  6. Partnerství pro cestovní ruch na regionální úrovni / Karel Lacina.    Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007 . 200 s. . ISBN 978-80-7194-974-9 (brož.) - C 328.527
    Umístění: 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  7. Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej.    [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 . 57 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) - B 52.884v1
    Umístění: 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  8. Reklama & marketing : ročenka.    Praha : Dimar, 1994-1997 . 4 sv. , Čísla a Svazky

    Reklama & marketing
  9. Volby v kapse : manuál pro (nejen) komunální volební kampaň / Jaroslav Poláček.    Praha : Práh, 2022 . 78 stran barevné ilustrace, portréty, faksimile ; . ISBN 978-80-7252-958-2 - C 409.589
    Umístění: 324 - Volby
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  10. Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová.    Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2013 . 264 s. il., portréty ; . ISBN 978-80-7419-158-9 (brož.) - C 359.799
    Umístění: 324 - Volby
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.