Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth v0007958^"
  1. Firemní kultura a identita / Jan Urban.    Praha : Ústav práva a právní vědy : European Business School SE, 2014 . 110 s. . ISBN 978-80-87974-05-6 - C 372.675
    Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr00/010

  2. Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš].    Praha : Grada, 2009 . 190 s. barev. il. ; . ISBN 978-80-247-2790-5 - C 334.454
    Umístění: 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Jak se budují značky : co obchodníci nevědí / Byron Sharp ; přeložil: Petr Sumcov.    Praha : Dobrovský, 2018 . 241 stran . ISBN 978-80-7390-618-4 - C 378.982
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr00/010

  4. Strategie firemní komunikace / Dita Stejskalová, Iveta Horáková, Hana Škapová.    Praha : Management Press, 2008 . 254 s., [4] s. barev. obr. příl. il. ; . ISBN 978-80-7261-178-2 - C 407.226
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Na Sadech dospělé10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.