Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth m0096717^"
  1. Marketingové řízení / Zdeněk Skřivánek, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov.    Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická v Pardubicích, 1991 . 2 sv. (154, 216 s.) il. ;
    . ISBN 80-85113-29-5. ISBN 80-85113-30-9

    kniha
  2. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv.    Praha : Grada Publishing, 2017 . 310 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-271-0419-2 - C 377.778
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  3. Podniková ekonomika a management. II. díl / Hana Lošťáková a kol..    Pardubice : Univerzita Pardubice, 1998 . 179 s. . ISBN 80-7194-143-3 - S 25.109/2
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  4. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Sbírka příkladů z ekonomiky a řízení chemického průmyslu. I. díl.    Pardubice : Vysoká škola chemicko-technologická, 1985 . 1 sv. - S 15.851/1
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  5. Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik / Hana Lošťáková a kolektiv.    Pardubice : Univerzita Pardubice, 2006 . 96 s. . ISBN 80-7194-919-1 (brož.) - S 32.003
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.