Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth m0094344^"
  1. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu : guerrilla marketing excellence / Jay Conrad Levinson ; [z anglického originálu přeložil Pavel Medek].    Praha : Management Press, 1996 . 249 s. . ISBN 80-85603-96-9
    Umístění:

    50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu
  2. Guerilla marketing : nejúčinnější a finančně nenáročný marketing / Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová].    Brno : Computer Press, 2011 . 326 s. . ISBN 978-80-251-3546-4 (brož.) - C 348.065
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.