Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth m0084284^"
  1. E-Marketing I. : začlenění internetu do podnikání, marketingový výzkum v prostředí internetu / Roman Kozel, Michal Přádka, Martina Steinová.    Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003 . 75 s. il. ; . ISBN 80-248-0350-X - S 29.450
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  2. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv.    Praha : Grada Publishing, 2006 . 277 s. il. ; . ISBN 80-247-0966-X - C 320.371
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr20/000

  3. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová.    Praha : Grada Publishing, 2011 . 304 s. il. . ISBN 978-80-247-3527-6 (váz.) - C 346.136
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.