Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth 0037708^"
  1. Jak zákazník vnímá reklamu / Erik du Plessis ; [překlad Vilém Jungmann].    Brno : Computer Press, c2007 . xi, 215 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.) - C 332.320
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  2. Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný].    Brno : Computer Press, 2011 . 256 s. il. . ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.) - C 345.763
    Umístění: 366 - Ochrana spotřebitele
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr00/010



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.