Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth m0031392^"
  1. ** Objednaný dokument **
    Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku / Jitka Burešová, Marie Pospíšilová, Otakar Ungerman, Jaroslava Dědková, Jitka Jursová, Jan Berki.    Brno : Masarykova univerzita, 2023 . 390 stran barevné ilustrace ; . ISBN 978-80-280-0302-9

    Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku
  2. Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková.    Liberec : Technická univerzita, 2001 . 129 s. . ISBN 80-7083-476-5 - S 27.192
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  3. Základy marketingu. (1. sešit) / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková.    Liberec : Technická univerzita, 2001 . 105 s. . ISBN 80-7083-529-X - S 27.803/1
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  4. Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková.    Liberec : Technická univerzita, 2001 . 176 s. . ISBN 80-7083-433-1 - S 27.227
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  5. Základy marketingu. (2. sešit) / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková.    Liberec : Technická univerzita, 2001 . 115 s. . ISBN 80-7083-530-3 - S 27.803/2
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  6. Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková.    Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2003 . 157 s. . ISBN 80-7083-749-7

    Základy marketingu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.