Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^cbvk_us_auth m0021494^"
  1. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Kapitoly z marketingu.    Brno : Vysoké učení technické, 1992 . 1 sv. . ISBN 80-214-0419-1 - S 20.604
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  2. Marketing / Vladimír Chalupský.    Brno : PC-DIR, 1997 . 84 s. obr., tab. . ISBN 80-214-0840-5 (VUT) - S 23.968
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  3. Marketing : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Vladimír Chalupský.    Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2007 . 29 s. il. . ISBN 978-80-214-3367-0 (brož.) - S 32.086
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  4. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty.    Brno : Dům techniky ČSVTS, 1990 . 22 s. . ISBN 80-02-00731-X - C 270.607
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  5. Marketingové aplikace : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Václav [i.e. Vladimír] Chalupský.    Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2006 . 26 s. errata . ISBN 80-214-3279-9 (brož.) - S 31.805
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická10/000

  6. Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský.    Brno : Zdeněk Novotný, 2003, c2002 . 78 s. il. ; . ISBN 80-86510-69-7

    Úvod do marketingu
  7. Základy marketingu / Vladimír Chalupský.    Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 . 122 s. il. ;
    . ISBN 80-214-0247-4

    Základy marketingu


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.