Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor osobní jméno = "Váňa Petr 1951"
  1. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Jak získávat nové zákazníky. [Díl] 1, Direct marketing v teorii a praxi / Petr Váňa ... [et al.].    Praha : Management Press, 1994 . 128 s. il. . ISBN 80-85603-60-8 - C 279.982/1
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  2. *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Jak získávat nové zákazníky. II, Kdy a jak využít přímou reklamu : 200 praktických příkladů / Petr Váňa ... [et al.].    Praha : Management Press, 1994 . 131 s. il. . ISBN 80-85603-63-2 - C 279.982/2
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.