Výsledky vyhledávání
- Faktorová analýza jako nástroj poznání v psychologii / Tomáš Urbánek. Brno : Akademie věd České republiky, Psychologický ústav, 1997 . 7 s. . ISBN 80-238-3280-8
- Marketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek. Brno : Computer Press, 2005 . vi, 149 s. il. ;
. ISBN 80-251-0790-6 (brož.) - C 325.832
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Optimální škálování Testu sémantického výběru / Tomáš Urbánek. Brno : Akademie věd České republiky, Psychologický ústav, 2001 . 26 l. il. ; . ISBN 80-238-7347-4
- Psychosémantika : psychosémantický přístup ve výzkumu a diagnostice / Tomáš Urbánek. Brno : Pavel Křepela, 2003 . 361 s. il. ; . ISBN 80-86669-03-3
- Statistické metody v psychologii / Tomáš Urbánek. Brno : Akademie věd České republiky, Psychologický ústav, 1997 . 9 s. . ISBN 80-238-3281-6
- Strukturální modelování v psychologii / Tomáš Urbánek. Brno : Pavel Křepela, 2000 . 234 s. il. ; . ISBN 80-902653-4-0
- Výzkum CPACT: Komputační psycholingvistická analýza českého textu / Dalibor Kučera, Jana Marie Havigerová, Jiří Haviger, Václav Cvrček, Zuzana Komrsková, David Lukeš, Tomáš Jelínek, Tomáš Urbánek, Justýna Franková. V Č. Budějovicích : Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity, 2018 . 291 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7394-714-9 - C 387.501
Umístění: 80/81 - Jazykověda. Ediční činnost. Literární tvorba. Rétorika. Znaková řeč