Výsledky vyhledávání
- Francie : vybrané problémy marketingu na francouzském trhu / Hana Machková. V Praze : Vysoká škola ekonomická, 2001 . 41 s. il. ;
. ISBN 80-245-0209-7 - C 302.586
Umístění:Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická příruční sklad 2 0/0 0 0 - International marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv. V Praze : Oeconomica, 2010 . 191 s. il. ; . ISBN 978-80-245-1643-1 (brož.) : - C 346.026
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Marketing management II [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Marie Slabá, Gabriela Švejdová. České Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická, 2012 . 1 CD-ROM barev. ; . ISBN 978-80-87278-74-1 - CDK 527
Pobočka Volné Nedostupné / Prezenčně Vypůjčené Rezervace Kde najdu? Lidická 0 0/1 0 0 - Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová]. Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) - C 330.482
Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika - Mezinárodní obchod a marketing / Hana Machková, Alexej Sato, Miroslava Zamykalová a kolektiv. Praha : Grada, 2002 . 266 s. il. ; . ISBN 80-247-0364-5 - C 306.038
Umístění: 339.5 - Zahraniční obchod. Cla - Mohou malé firmy operovat v zahraničí? : co je potřeba pro to udělat / Vojtěch Koráb, ... [et al.]. V Brně : PC-DIR Real, 2000 . 100 s. il. ; . ISBN 80-214-1701-3
- Regionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 . 136 s. . ISBN 80-7041-929-6
- Vybraná problematika z mezinárodního marketingu / Lenka Kauerová, Jakub Vaněk, Šárka Vilamová. Ostrava : VŠB-Technická univerzita, 2003 . 132 s. il. ; . ISBN 80-248-0261-9