Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Váš dotaz: MDT+Konspekt = "^332.146^"
  1. Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel a kolektiv.    Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. il. (převážně barev.), mapy ; . ISBN 978-80-7380-320-9 (brož.) - C 349.716
    Umístění: 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  2. Konference o regionálním cestovním ruchu Stop and Stay 2010 [elektronický zdroj] : konaná ... ve dnech 25.–26.3.2010 v Litoměřicích : recenzovaný sborník příspěvků / autor kolektiv autorů ; editor Petr Studnička, Martina Vrchotová.    Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2010 . 1 CD-ROM . ISBN 978-80-86578-99-6 (CDR) - CDK 489
    kniha
  3. Marketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková.    České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 . 165 s. il. ; . ISBN 978-80-86708-55-3 - S 32.742
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  4. Partnerství pro cestovní ruch na regionální úrovni / Karel Lacina.    Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007 . 200 s. . ISBN 978-80-7194-974-9 (brož.) - C 328.527
    Umístění: 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  5. Regionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala.    Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 . 136 s. . ISBN 80-7041-929-6

    Regionální a mezinárodní marketing
  6. Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej.    [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 . 57 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) - B 52.884v1
    Umístění: 332 - Regionální ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická příruční sklad10/000

  7. Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel.    Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 . 57 s.
    . ISBN 80-7042-957-7

    Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje
  8. Vynalézání venkova v ČR po roce 1989 / Pavel Pospěch a kol..    Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2014 . 175 s., viii s. obr. příl. il. (převážně barev.) ; . ISBN 978-80-7325-353-0 - C 363.497
    Umístění: 316.33 - Sociální komunity. Sociologie města, venkova
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000
    Na Sadech dospělé10/000

  9. Výstavba jako faktor tvorby životního prostředí / Miloslav Jokl, Jaroslav Kočí..    Praha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1986. . 187 s.

    Výstavba jako faktor tvorby životního prostředí


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.