Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: MDT+Konspekt = "^159.98:659.1^"
  1. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2014 . 289 s. il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; . ISBN 978-80-247-4843-6 (váz.) - C 355.919
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr00/010

  2. Jak zákazník vnímá reklamu / Erik du Plessis ; [překlad Vilém Jungmann].    Brno : Computer Press, c2007 . xi, 215 s. il. ; . ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.) - C 332.320
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  3. Mohou neurovědci číst naše myšlenky? : od detektoru lži po neuromarketing / Barbara J. Sahakian, Julia Gottwald ; z anglického originálu přeložil Vojtěch Pišl.    Praha : Portál, 2018 . 150 stran, 4 nečíslované strany barevných obrazových příloh černobílé ilustrace ; . ISBN 978-80-262-1318-5 - C 380.363
    Umístění: 612.8 - Nervový systém
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  4. Psychologie der Reklame / von Ch. von Hartungen.    Stuttgart : C. E. Poeschel Verlag, 1921 . viii, 269 stran ilustrace ; - C 365.403
    Umístění:
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  5. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2012 . 324 s. il. (převážně barev.) ; . ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.) - C 348.156
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000

  6. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada Publishing, 2023 . 360 stran ilustrace (převážně barevné) ; . ISBN 978-80-271-3654-4 - C 413.115
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100
    Lidická volný výběr00/010

  7. Sedm ztracených tajemství úspěchu : jak překonat krizi a získat náskok před konkurencí / Joe Vitale ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Pacnerová].    Praha : Ottovo nakladatelství, 2010 . 160 stran ilustrace (převážně barev.), portréty, faksimile ; . ISBN 978-80-7360-940-5 - C 371.298
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická volný výběr10/000



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.