Košík

  Odznačit vybrané:   0
  1. Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra.    Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 . 257 s. il. ; . ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.) - S 33.041
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Lidická00/100

  2. 99 dní s tebou / Catherine Miller ; z anglického originálu 99 days with you ... přeložil Radovan Zítko.    Praha : Ikar, 2021 . 263 stran . ISBN 978-80-249-4385-5 - C 400.448
    PobočkaVolnéNedostupné / PrezenčněVypůjčenéRezervaceKde najdu?
    Vltava00/010


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.