Počet záznamů: 1  

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Soukal, Ivan, 1983- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 158 s. : il., 1 mapa ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-5465-9
      Draessler, Jan, - Autor
     bankovní služby  bankovní služby  asymetrické informace
     monografie
    SignaturaC 360.309
    Umístění 336.71 - Banky
    Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 360.309   

    Údaje o názvuZákladní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele / Ivan Soukal, Jan Draessler
    Záhlaví-jméno Soukal, Ivan, 1983- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2014
    Fyz.popis158 s. : il., 1 mapa ; 21 cm
    ISBN978-80-247-5465-9
    Číslo nár. bibl.cnb002650864
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Draessler, Jan, 1971- (Autor)
    Předmět.hesla bankovní služby - země Evropské unie * bankovní služby - Česko * asymetrické informace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt336.7 - Finance
    MDT 336.717 , 330.101 , (4) , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru336.71 - Banky
    Druh dok.KNIHY
    Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele
    Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.